aku jatuh cinta lagi ^__^

hye member , assalamualaikum . erm . seharian sekolah yang membosan kan ): tiada guna aku hadir tadi . banyak btul drama tadi , dengan student begaduh nya lah , itulah inilah . eh , ada orang cerita next week ada lagi drama begini , tapi main jantan punya , form 2 bdk sial , form 2 bdak kami . erm . tengok keadaan lah . kalau cuaca mengizinkan  ( insyaallah ) by the way follower , berguna juga aku hadir tadi , HHH ~ jatuh cinta aku bohh sama 1 orang budak ni , tapi older then me , sokey lah . bilang orang cinta itu buta ` x kira usia . yaya , aku coba . dari start dia buat persembahan , aku tengok dia seja . tulah aku cair tuu :) , ntah apa ubat dia sudah bagi sama aku ni . haha , tda la !- , peristiwa yang berlaku hari ni , akan ku simpan di memori  buat kenangan di masa hadapan ;)

No comments:

Post a Comment