selamatLAMAT

hye smua ? apa khabar ? ada sehat ka ?? , haha ~ pasti selasa raya suda btul ?
haha , semangat ne .:) ai wajib tu , haha , insyaALLAH kalau bsuk aku masi posa

allhamdulilahirobbillalamin . haha , mau tebus dosa2 dulu ne , nda pandai puasa kan , miahaha ~minum air lg tu , hha :) haha , nda knpatan juga . org ruma pikir aku puasa , haha , tiap2 balik ruma haha , besa la buat2 penatt . hahai , tapi sekarang tidak lagi ? saya ada visi & misi saya tersendiri ! . haha ~ tipu2 sja tuu ,.
skejap sja angan2 tu , nda lama nda juga jadie tu , haa . manusia mimang begitu ,
manis hanya di bibir , pahit di kenyataan ' haha ~

baju raya ? suda beli blum ne ? haha . spaa yg blum beli tu pg la beli cepat2 , nanti habis nah , paksa pakai thn lalu punyala . kalau nda muat suda bha2 , duduk diam2 tingu tv , kalau sedi nda dpt beraya nangis sja . miaahah ~ some tips ,
kaler baju raya thn ne aku mula2 nya pilih warna hijau , alar . semula jadi2 skit ba ,
sengaja ne pili yg bukan2 , nda mau sama fmmly yg lain , tapi adik bungsu ku mau ikut sama kaler ngan aku , mula nya aku bagi , skali adik yg lagi satu ikut juga , hahar ! eksiden ! eksiden !
langgar suda ! duy , punah harapan ):

mcm ? haha .. kuih raya sua buat ? haha ~ thn ne kuih nda la banyak mcm thn lalu , tapi smua yg sedap2 ! haha .. kalau mau rasa p la ruma ku k ? haha .. jn lpa bawa air sendiri dr ruma .
haha .. paling aku ska kuih tu namanya 'BATANG BURUK !' perh . rasanya err ,
susa mau dibayangkan , rasa sndiri la baru tau ,
haha ..

cerita2 jua , kpd smua pembaca2 ni blogg kesayangan ' 5/9 ni birthday ku , haha . tua suda aku . 14 sua , hha . muda lagi2 . blum lg bekedut ne . haha .. kena dengan raya ke-5 tu , hari ahad last suda cuti , isnin sch suda btull ? haha . mey mey .. dtg ramai2 , kalau mau join join sja ,
tdaa spa kesah ' arr , satu lagi , jn lupa wish & bagi hadiah banyak2 k ? banyak -banyak ! haha ..


ok smua , sampai sini sja yg aku mampu , lain kali aku cerita lagi k ?haha . selamat hari raya maaf zahir &batin kpd smua member2 tersayang , kalau aku ada buat sala . terrrumpat kamu ka , terimmbat kamu ka ? terrtampar kamu ka ? atau pun aku buat kamu sakit hati ka ? ai , segala2nyala ! aku mintak maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki ok ? harap dimaafkan ' satu lagi jgn lupa datang ruma ' pintu sentiasa menunggu tinggal diketuk sja ne ' haha . call dlu kalau moe dtg , jn lpa jua raya-5 ni , spa yg dpt pergi tu silala .
yg nda dpt pergi tu , nanti lepas raya kita singgle k ? hha . just joke :P

ok smua , sampai sini la . haha selamat hari raya skali lagi :))

No comments:

Post a Comment