AKU ANAK MALAYSIA MERDEKA

aku anak malaysia merdeka,contest SEO,bukti anak malaysia,malaysia tercinta,malaysia Merdeka,aku anak malaysia berdaulat



AKU ANAK MALAYSIA MERDEKA. Dan aku amatlah berbangga menjadi anak Malaysia tercinta ini. Tanah yang menjadi saksi tumpah nya darahku. Di bumi ini, bumi Malaysia ini lah aku di lahirkan.aku didik dan aku dibesarkan. Jom baca sikit sebab musabab aku bangga aku anak Malaysia. sedikit perkongsian berilmiah



Aku bangga jadi Anak Malaysia Merdeka kerana pada tahun ni genap lah negara Malaysia kita ini mencapai kemerdekaan yang ke-54 tahun. Sedar tak sedar, masa kian berlalu pergi dan dalam tempoh singkat ini, negara Malaysia tercinta ini telah mencapai banyak kemajuan daripada pelbagai aspek. Sangat ketara kalau nak dibandingkan dengan tahun 1957 dahulu



Bangga aku anak Malaysia merdeka ini juga disebabkan di negara bertuah ini aku menjadi seperti apa aku sekarang ini, seorang anak Malaysia yang bebas. Tiada peperangan dan kekacauan. Ke mana sahaja tiada yang mengganggu. Keselamatan terjamin. Cuba banding kan dengan negara luar yang lain, mahu ke kedai beli topup pun cuak semacam, bimbang dengan 1001 kemungkinan buruk.



Kemudian, bangga AKU ANAK MALAYSIA MERDEKA yang mempunyai ramai kenalan dan rakan. Ini membuatkan aku menjadi lebih bangga dengan Malaysia tercinta ini. Kenalan tadika, kawan sekolah, sahabat universiti dan member blogger antara senarai rakan yang juga merupakan anak-anak Malaysia tercinta. Berbeza warna dan bahasa tetapi kami tetap satu di bawah naungan 1Malaysia.



Jika mereka berbangga dengan Cristiano Ronaldo dan Lionel Messi, aku sebagai anak Malaysia berbangga dengan wira bola sepak kita iaitu Safee Sali, Khairul Fahmi, Norshahrul Idlan Talaha serta semua barisan skuad Harimau Malaya yang telah mengharumkan nama negara merdeka ini di pentas antarabangsa
 
 
      COPY/PASTE FROM :blogger crew

No comments:

Post a Comment